środa, Październik 17, 2018

Systemowe rozwiązania środowiskowe w biznesie

0
Systemowe rozwiązania środowiskowe w biznesie

Dbałość o środowisko jest bardzo ważną kwestią dla firm, które chcą być konkurencyjne w dzisiejszych czasach. Zarówno kontrahenci, jak i klienci indywidualni zwracają coraz większą uwagę na politykę firmy i jej działania proekologiczne. Aby dać obiektywne świadectwo odpowiedzialności wobec natury warto wdrożyć certyfikowane systemu ISO.

Czy dokonywanie zakupów przez Internet zawsze jest bezpieczne?

0
Czy dokonywanie zakupów przez Internet zawsze jest bezpieczne?

Internet do świetne narzędzie, które znacznie ułatwia nam codzienne funkcjonowanie. Dzięki niemu możemy szybko komunikować się z bliskimi, słuchać ulubionej muzyki, czy robić zakupy. Szczególnie to ostatnie powinno wzbudzać w nas szczególną czujność. Choć na ogół e-sklepy są bezpieczne, musimy uważać na to z jakich serwisów korzystamy.

5 zalet bycia programistą freelancerem

0
5 zalet bycia programistą freelancerem

Firmy coraz częściej decydują się na korzystanie z usług freelancerów programistów. Taka forma współpracy jest wygodna zarówno dla tych firm, jak i wolnych strzelców. Ciekawe jest jednak to, że praca w formie freelancingu nadal nie jest powszechnie znana w społeczeństwie. Jeszcze niedawno (a być może nadal), praca jako wolny strzelec kojarzyła się z osobami z predyspozycjami do dużego ryzyka. Prawda jest jednak taka, że freelancing staje się z roku na rok coraz bardziej powszechną formą współpracy szczególnie w sektorze IT.

Zyskaj skuteczną komunikację ze swoim klientami – wybierz Systell Contact Center

0
Zyskaj skuteczną komunikację ze swoim klientami – wybierz Systell Contact Center

Każda prężnie działająca firma posiada specjalny dział, który zajmuje się pozyskiwaniem nowych i dba o swoich stałych klientów. Pracują w nim konsultanci, którzy odpowiadają za komunikację z klientami. Informują ich o dostępnych promocjach i rabatach, udzielają niezbędnych informacji o oferowanych towarach i usługach, a także zajmują się sprzedażą.

Obecnie wiele firm chętnie korzysta z programów i systemów ułatwiających komunikację z klientami i zbierającymi dane odnośnie poczynań swoich pracowników.  Doskonałym rozwiązaniem docenianym przez dominujące firmy na rynku jest oferta call center. Opiera się ona na specjalistycznym oprogramowaniu o nazwie Systell Contact Center. Wykorzystywany jest do usprawnienia komunikacji pomiędzy sprzedawcami, a klientami, a także pozwala prowadzić pomocne statystyki sprzedażowe oraz archiwizować różnego rodzaju dane.

Oferta call center – dla kogo jest przeznaczona?

Oferta call center to świetna możliwość zwiększenia efektywności pracy pracowników w każdej firmie z dowolnej branży. Sprawdza się w branżach medycznych, finansowych, turystycznych, salonach samochodowych, a także w firmach sprzedażowych.

W branży medycznej za pomocą systemu Systell Contact Center klienci są obsługiwani na bardzo wysokim poziomie. Mają możliwość szybkiej rezerwacji lub anulowania rezerwacji, otrzymują smsowe przypomnienia o wizytach. Liczyć mogą na przesyłanie interesujących im informacji o wynikach badań. W łatwy sposób mogą zamówić transport medyczny, czy umówić się na badania profilaktyczne. Dodatkowo zyskują na tym pracownicy firmy, ponieważ system umożliwia im sprawną telefoniczną sprzedaż pakietów medycznych, a także gwarantuje automatyzację ruchu telefonicznego.

W branży finansowej system umożliwia szybką komunikację i przedstawienie oferty dla potencjalnych klientów. Zautomatyzowany ruch telefoniczny pozwala wszystkim pracownikom na sprawne prowadzenie rozmów. Monitoruje on czas rozmów z klientami i zapamiętuje wszystkie połączenia – odebrane i nieodebrane. Znacząca ułatwia pracę i przynosi same korzyści.

Oferta call center jest również doskonała dla branży turystycznej. To właśnie w niej klient musi być traktowany na najwyższym poziomie. Dzięki systemowi każdy klient zostanie odpowiednio zidentyfikowany i przekierowany do indywidualnego opiekuna. Ponad to system umożliwia stworzenie grupy klientów VIP, którzy dodzwonią się do Twojej firmy zawsze w pierwszej kolejności.

Firmy zajmujące się sprzedażą bezpośrednia również powinny korzystać z oferty call center. Pozwala ona lepiej zmotywować pracowników do wykonywania swoich obowiązków, a także gwarantuje tym samym większe wyniki sprzedaży. Oferta umożliwia również prowadzenie analiz historii połączeń i efektywne zarządzanie kampaniami. Dodatkowo automatyzacja ruchu telefonicznego pozwoli precyzyjnie zarządzać danymi i równomiernie rozkładać połączenia telefoniczne.

System komunikacji Systell Contact Center świetnie odnajduje się w salonach samochodowych. Dzięki niej zawsze będziesz wiedział ile połączeń wykonali Twoi konsultanci i które z nich przyniosły oczekiwane efekty. Zawsze będziesz miał wgląd w statystyki sprzedażowe i z łatwością obsłużysz wszystkie zgłoszenia klientów.

Call center oferta w postaci systemy Systell Contact Center to doskonałe rozwiązanie dla każdej firmy! Pozwoli bardziej zmotywować Twoich pracowników do pracy, a tym samym sprawi, że Twoja firma osiągnie większe zyski. Więcej informacji odnośnie oferty można dowiedzieć się na systell.

W jaki sposób zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym? My już wiemy!

0
W jaki sposób zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym? My już wiemy!

Sklep przyjazny użytkownikowi, intuicyjna nawigacja, bardzo prosty proces zakupowy, duże możliwości wyboru form płatności i dostawy… sprzedając online, wiesz, że dobrze zaprojektowana witryna to nie jedyny czynnik, który warunkuje Twój sukcesywny wzrost sprzedaży. Musisz również opracować strategię marketingową, a także wybrać narzędzia pozwalające na jej realizację. Aktualnie prym wiedzie marketing automation, który jest niedoścignionym trendem w skutecznym budowaniu relacji z klientami.

Reklamy produktowe w Google – nowe możliwości dla sklepów internetowych

0
Reklamy produktowe w Google - nowe możliwości dla sklepów internetowych

Prowadzisz sklep internetowy? Zależy Ci na tym by szybko pojawić się w wyszukiwarce Google z reklamą swoich produktów? Chcesz w szybki i prosty sposób pozyskiwać nowych klientów? Jeśli odpowiedziałeś tak przynajmniej na jedno z tych pytań to znaczy, że…musisz poznać Google Shopping.

Skuteczny marketing internetowy

0
marketing szeptany

Ludzie coraz rzadziej wychodzą ze swoich domów. Gdy mają coś kupić, włączają sobie na komputerze strony ulubionych sklepów internetowych i dokonują wygodnych zakupów online. Firmy i zakłady muszą wychodzić na przeciw zmieniającym się potrzebom konsumentów, nie tylko rozwijając swoje biznesy w sieci, ale też reklamując się przy pomocy Internetu. Obecnie to właśnie marketing internetowy uznawany jest za najskuteczniejszą metodę promowania usług czy produktów. Po prostu trzeba go wykorzystać.

Internetowy marketing ściśle wiąże się z tworzeniem strony internetowych. Tak naprawdę każda firma powinna je posiadać – zarówno ogromna, światowej sławy korporacja, jak i jednoosobowa działalność gospodarcza. Strona firmowa musi odpowiednio się prezentować. Powinna mieć przejrzystą, dość jasną szatę graficzną i liczne elementy ozdobne, które urozmaicą jej surowość. Należy zawrzeć na niej najważniejsze informacje dotyczące całej działalności, opisując jej historię, rozwój, pracowników i świadczone przez nią usługi. Następnie można zacząć taką stronę pozycjonować lub reklamować ją poprzez marketing szeptany. Ta odmiana marketingu jest dość kontrowersyjna, ale mimo wszystko sprawdza się doskonale. Tak zwani „szeptacze” zakładają na forach internetowych fikcyjne konta i następnie biorą czynny udział w różnych dyskusjach, reklamując w nich przy okazji firmowe produkty czy usługi. Robią to w sposób niezauważalny – a przynajmniej tak właśnie powinien wyglądać prawdziwy marketing szeptany. Nakłaniają pozostałych użytkowników forów internetowych do sięgnięcia po pewne towary lub do skorzystania z konkretnych usług. Konsument nawet nie jest w stanie dostrzec, że właśnie został do czegoś namówiony.

Istnieje jeszcze wiele innych odmian marketingu internetowego. Ostatnio dość sporą popularnością może pochwalić się także buzz marketing – innowacyjne rozwiązanie o wysokim poziomie skuteczności. Firmy powinny próbować różnych metod, testując je na sobie. U każdej z nich dobrze może zadziałać coś zupełnie innego.

Więcej o marketingu w internecie przeczytasz na stronie http://www.mmarketing.com.pl/

Pożyczki krótkoterminowe – kiedy pomogą?

0
Pożyczki krótkoterminowe - kiedy pomogą?

Popularność pożyczek krótkoterminowych na polskim rynku jest bardzo duża. Ludzie zastanawiają się często, czy jest sens zaciągania takich pożyczek, ale w kryzysowych sytuacjach na pewno warto skusić się na takie oferty. Jak wskazuje nazwa pożyczkę tego typu zaciąga się na stosunkowo krótki czas.

Profesjonalna pomoc drogowa – czym się kierować przy wyborze?

0
Profesjonalna pomoc drogowa – czym się kierować przy wyborze?

Wielu mieszkańców naszego kraju posiada własne samochody. Nic w tym dziwnego, ponieważ zapewniają one wygodę i niezależność oraz możliwość sprawnego pokonywania krótkich oraz dalekich dystansów. W związku z dużą popularnością samochodów, obserwowany jest również popyt na usługi motoryzacyjne. Wśród nich znaleźć można między innymi usługi wykonywane przez firmy zajmujące się pomocą drogową.

Pomoc drogowa bardzo często jest jedyną deską ratunku dla klientów, którzy nie posiadają żadnej wiedzy technicznej ani umiejętności w zakresie mechaniki pojazdowej. Osoby takie nie są w stanie samodzielnie naprawić swojego auta w terenie i muszą skorzystać z pomocy fachowców, którzy dojadą na miejsce stłuczki lub awarii i rozwiążą ten problem. Na rynku działa wiele firm oferujących pomoc drogową, ale znalezienie odpowiedniego usługodawcy może zająć trochę czasu.

Na co zwracać uwagę przy wyborze pomocy drogowej?

Podstawową sprawą, jaką kierują się klienci poszukujący usług z zakresu pomocy drogowej jest oczywiście cena. Można ją zmniejszyć wybierając dobre firmy lokalne, którym dojazd na miejsce zdarzenia nie zajmuje wiele czasu i kilometrów, a to z kolei oznacza niższy koszt dojazdu i niższą cenę świadczonych usług. Oczywiście na cenę ma również wpływ rodzaj wykonywanych usług, a także ciężar pojazdu i trasa do pokonania w przypadku holowania auta klienta.

Wybór pobliskich firm działających blisko miejsca zamieszkania klienta oraz w pobliżu jego zaufanych warsztatów jest również bardzo wygodną sprawą, ponieważ nie trzeba długo czekać na przyjazd fachowców i naprawę auta na miejscu lub też w przypadku holowania do warsztatu, nie zajmie ono wiele czasu. Najlepsi fachowcy często prowadzą pomoc drogową oraz własne warsztaty. Jest to najwygodniejsze rozwiązanie pozwalające na zaoszczędzenie cennego czasu i pieniędzy.

Bardzo istotną sprawą jest nowoczesne zaplecze techniczne obejmujące głównie holowniki dostosowane do pojazdów o różnym tonażu. Nie należy też zapominać o sprzęcie do diagnostyki i przeprowadzania napraw na trasie. Warto korzystać z usług firm zatrudniających doświadczonych i wykwalifikowanych fachowców, którzy radzą sobie z trudnymi zadaniami, takimi jak transport auta na autostradzie, wyciąganie pojazdu z rowu, itp.

Szeroka oferta usługowa to kolejny istotny aspekt, na który należy zwracać uwagę podczas wybierania pomocy drogowej. Najlepsi fachowcy nie tylko zapewniają skuteczne i bezpieczne holowanie, ale również dowożą paliwo, naprawiają ogumienie, otwierają zatrzaśnięte auta, naprawiają zamki, uruchamiają pojazdy awaryjnie i wykonują wiele innych typów usług.

Poszukiwanie pomocy drogowej przez Internet

W sieci działa wiele stron ogłoszeniowych oraz innych witryn, dzięki którym możliwe jest znalezienie firm zapewniających skuteczną pomoc na drogach. Jedną z nich jest serwis pomocdrogowa.info. Ta internetowa wyszukiwarka pomocy drogowych zapewnia skuteczne wyszukiwanie najlepszych fachowców na terenie całej Polski. Wystarczy tylko telefon z dostępem do Internetu, aby zapewnić sobie możliwość korzystania z tej bogatej bazy danych.

laweta w Warszawie

Chcesz skorzystać z usług e-kantoru, ale nie wiesz, od czego zacząć?

0

Zasady działania internetowych kantorów są bardzo proste i transparentne. Podpowiemy ci, jak szybko przejść proces rejestracji i od ręki wypłacić pieniądze.

Rejestracja użytkownika – od czego zacząć?

Korzystanie z internetowego kantoru wymiany walut wymaga uprzedniego zarejestrowania się na stronie. Rejestracja jest darmowa i zajmuję chwilę. Po podaniu adresu mailowego, ustaleniu hasła oraz loginu, klient otrzymuje na pocztę wiadomość z linkiem potwierdzającym rejestrację i może w pełni korzystać z funkcjonalności serwisu.
Kolejnym krokiem jest wypełnienie pól zdefiniowanych w panelu klienta. Oprócz danych osobowych i teleadresowych internetowy kantor wymiany walut poprosi nas o ustalenie właścicieli rachunków oraz numerów kont bankowych. Dodając wielu właścicieli rachunków, zyskujemy możliwość swobodnego transferu gotówki między wybranymi podmiotami, np. bankiem, w którym spłacamy kredyt walutowy, czy członkami rodziny, jeżeli pracujemy zagranicą i co miesiąc przelewamy pieniądze na rachunki krajowe.
Dodanie nowych rachunków bankowych wymaga podania następujących danych: numeru rachunku, kraju, banku, danych właściciela oraz waluty, w jakiej prowadzone będzie konto.

Wymiana waluty przez internet – krok po kroku

Kiedy wszystkie dane zostaną uzupełnione możemy przejść do właściwej transakcji.
Pierwszy krok obejmuje wpłacenie pieniędzy na numer rachunku bankowego kantoru internetowego do tzw. „portfela”.  Po zaksięgowaniu wpłaty (najczęściej kilka minut po zleceniu przelewu), portfel zostaje zasilony o zadeklarowaną kwotę. Kolejnym krokiem jest określenie kwoty oraz waluty, na którą wymieniamy pieniądze, oraz podanie rachunku bankowego, na który mają trafić.

Proces wymiany – aktualne waluty i kursy

Transakcja w kantorze internetowym nie ogranicza się do ustalania kwoty, którą chcemy wymienić. Przed zaakceptowaniem transakcji musimy pobrać aktualne waluty online i ich kursy. To bardzo ważny krok, ponieważ kantor dokonuje automatycznej aktualizacji kursów i klient ma zaledwie kilkadziesiąt sekund, aby potwierdzić transakcję.
Osoby, które szukają najlepszych ofert cenowych, mogą skorzystać z tzw. giełd wymiany. Platformy społecznościowe, na których ogłaszają się osoby prywatne, są bardzo atrakcyjnym miejscem dla osób poszukujących waluty w okazjonalnych cenach.

Wypłata pieniędzy w e-kantorze (kantor internetowy)

Po dokonaniu zamiany waluty pieniądze trafiają do portfela użytkownika, który może wypłacić je na wybrany rachunek (zdefiniowany wcześniej w panelu). Pieniądze można wypłacić od razu.

Wymiana walut w kantorze internetowym nie wymaga wiedzy finansowej i nie jest skomplikowana. Wystarczy podstawowa znajomość obsługi internetu oraz dysponowanie rachunkiem bankowym, aby w ciągu kilku minut wymienić gotówkę po atrakcyjnym kursie. Żaden kantor stacjonarny nie oferuje tak niskich spreadów przy jednoczesnym zachowaniu największego bezpieczeństwa transakcji.